Umówienie wizyty
BEZPIECZEŃSTWO !
Zainteresowanych prosimy też o zapoznanie się z UWAGAMI do elektroterapii.
Zapłata za zabiegi
Płatności za zabiegi przyjmujemy w gotówce lub kartą, z góry tj. przed wykonaniem zabiegu.
Paragon Fiskalny
Paragon fiskalny wydajemy każdorazowo po przyjęciu zapłaty za zabieg. Bardzo prosimy o zachowanie paragonu! Umożliwi to wystawienie faktury lub ułatwi reklamację lub zwrot należności za niewykorzystane zabiegi.
Odwołanie/anulowanie wizyty
W razie odwołania przez Pacjenta umówionej wizyty - uprzejmie prosimy o niezwłoczny kontakt telefoniczny z rejestracją Przychodni.
W przypadku nieprzekazania przez Pacjenta do rejestracji Przychodni informacji o anulowaniu wizyty lub w razie przekazania takiej informacji po godzinie 18-tej dnia roboczego poprzedzającego dzień odwoływanej wizyty - Przychodnia ma prawo uznać wizytę za odbytą lub umówić kolejny termin pod warunkiem dokonania przedpłaty przez Pacjenta.
W pozostałych przypadkach - Pacjent może umówić wizytę w innym terminie lub otrzymać zwrot wpłaconych pieniędzy.
Regulamin Pakietów Rehabilitacyjnych
Należność
W razie odwołania przez Pacjenta umówionego zabiegu - uprzejmie prosimy o niezwłoczne, telefoniczne poinformowanie o tym rejestracji Przychodni.
W przypadku nieprzekazania przez Pacjenta do rejestracji Przychodni informacji o anulowaniu zabiegu lub w razie przekazania takiej informacji po godzinie 18-tej dnia roboczego poprzedzającego dzień odwoływanego zabiegu - Przychodnia ma prawo uznać zabieg za wykonany.
W pozostałych przypadkach - Pacjent może umówić zabieg w innym terminie lub otrzymać zwrot wpłaconych pieniędzy na zasadach opisanych w punkcie 'Rezygnacja'.
Faktury
Na żądanie pacjenta wystwiamy faktury za wykonane świadczenia. Faktury są zwykle potrzebne pacjentom w postępowaniu o wypłatę odszkodowania (jako dowód na wysokość poniesionej szkody). Warunkiem wystawienia faktury jest zwrot wydanego pacjentowi paragonu fiskalnego - stąd nasze prośby o jego zachowanie. Wynika to bezpośrednio z art. 106h ust.1 ustawy o podatku od towarów i usług (VAT), o następującym brzmieniu: "W przypadku gdy faktura dotyczy sprzedaży zarejestrowanej przy zastosowaniu kasy rejestrującej, do egzemplarza faktury pozostającego u podatnika (tu: podatnikiem jest Przychodnia) dołącza się paragon dokumentujący tę sprzedaż". W takiej sytuacji Przychodnia (jako podatnik) ma obowiązek dołączyć do kopii faktury wystawionej pacjentowi, wydany mu wcześniej paragon - konieczny jest więc zwrot paragonu.
Jak ubrać się na zabieg?
W związku z charakterem zabiegów i w trosce o wygodę pacjentów, zdecydowanie polecamy założenie wygodnego, nie krępującego ruchów ubrania, które łatwo można zdjąć (ważne przy masażu lub tapingu). Idealny byłby dres lub koszulka t-shirt. W przychodni jest przebieralnia, gdzie pacjenci mogą się przebrać i stamtąd udać na zabieg, a pozostawioną odzież zamknąć w szafce na klucz.
Środki higieniczne
Przychodnia zapewnia pacjentom własne, jednorazowe środki higieniczne, niezbędne do właściwego wykonania oferowanych zabiegów. Pacjenci ceniący swój komfort mogą przynieść na zabiegi masażu własny ręcznik.
Higiena osobista
Przetwarzanie danych osobowych - RODO