Przychodnia rehabilitacji leczniczej REHABILITACJA-KOBIELSKA mieści się przy ul. Kobielskiej 17 w Warszawie (dzielnica Praga Południe) działa na podstawie przepisów ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz.U.11.112.654 z późn. zmianami).

Przychodnia Rehabilitacji Leczniczej REHABILITACJA-KOBIELSKA jest przedsiębiorstwem podmiotu leczniczego REHABILITACJA-KOBIELSKA S.C. z siedzibą prz ul. Parandowskiego 17 w Warszawie.

W naszym ośrodku wykwalifikowani rehabilitanci fizjoterapeuci świadczą usługi z zakresu fizykoterapii, kinezyterapii, masażu leczniczego.

W fizykoterapii wykorzystujemy leczenie prądami, polem magnetycznym, ultradźwiękami, ciepłymi bodźcami termicznymi: śwatłem laserowym, światłem podczerwonym solluxowym, zimnymi bodźcami w krioterapii. Fizykoterapia obejmuje leczenie wielu schorzeń bólowych kręgosłupa, stawów i mięśni, stanów zapalnych tkanek i skóry, między innymi leczenie bólów krzyża, zwyrodnienia stawów i kręgosłupa, zapalenia i skręcenia stawów, obrzęków, naciągnięcia mięśni, rwy kulszowej, nerwobólu czy przykurczy.

Kinezyteriapia obejmuje ćwiczenia ruchowe wykonywane indywidualnie lub grupowo.

Masaż leczniczy polecamy w leczeniu choroby zwyrodnieniowej stawów, reumatoidalnym zapaleniu stawów, dyskopatii szyjnych, lędźwiowych, zapaleń okołostawowych, obrzęków, zesztywniającym zapaleniu kręgosłupa, entezopatii.

Zapraszamy do skorzystania z naszej oferty zabiegów leczniczo-rehabilitacyjnych!

Lista zabiegów wraz z cenami w zakładce "Cennik usług".