Rehabilitacja-Kobielska Warszawa Praga-Południe rejestracja wizyty płatność faktura paragon pakiety regulamin parking higiena Rehabilitacja-Kobielska Warszawa Przychodnia Praga-Południe organizacyjne sprawy

Dla Pacjenta

Umówienie wizyty

Wizyty umawiane są osobiście lub telefonicznie z rejestracją Przychodni - nr 22 370 20 63 lub 609 042 009.
Pacjenci ze skierowaniem lekarskim proszeni są o umówienie wizyty określonej przez lekarza w skierowaniu.
Pacjenci bez skierowania są proszeni o możliwie dokładne sprecyzowanie swych dolegliwości i oczekiwań oraz kontakt z rejestracją w celu wstępnego doboru odpowiedniego zabiegu.
Na pierwszą wizytę prosimy zabrać możliwie kompletną dokumentację medyczną (również w razie posiadania skierowania lekarskiego!), a w szczególności badania obrazowe (prześwietlenia -zdjęcia rentgenowskie, USG, rezonans magnetyczny, etc.), również w formie elektronicznej (tj. na płycie CD/DVD).

BEZPIECZEŃSTWO !

Przy umawianiu wizyty (a najpóźniej przy rejestracji przed pierwszym zabiegiem) prosimy pacjentów o informację nt.:
  - przebywanych schorzeń kardiologicznych (w szczególności arytmii, wszczepionym rozruszniku/stymulatorze serca);
  - przebywanej lub przebytej choroby nowotworowej.
 
W trakcie wywiadu przed wykonaniem pierwszego zabiegu, pacjent będzie też proszony o podanie informacji o innych przebywanych chorobach przewlekłych i/lub o wypełnienie specjalnej KARTY PACJENTA.
 
W celu ułatwienia i przyśpieszenia wydiadu, prosimy (w miarę możliwości) o pobranie KARTY PACJENTA spod poniższego linku, wydrukowanie, wypełnienie i przekazanie jej przy rejestracji.

KARTA PACJENTA (plik pdf)

 

Pobierz

Zainteresowanych prosimy też o zapoznanie się z UWAGAMI do elektroterapii.

Zapłata za zabiegi
Płatności za zabiegi przyjmujemy w gotówce, z góry tj. przed wykonaniem zabiegu.

Paragon Fiskalny
Paragon fiskalny wydajemy każdorazowo po przyjęciu zapłaty za zabieg. Bardzo prosimy o zachowanie paragonu! Umożliwi to wystawienie faktury lub ułatwi reklamację lub zwrot należności za niewykorzystane zabiegi. 

Regulamin Pakietów Rehabilitacyjnych
Należność 

Pakiet stanowi przedpłatę za zabiegi, połączoną z rabatem. Należność za pakiet jest płatna z góry, tj. przed wykonaniem pierwszego zabiegu z pakietu.
Dowód zakupu
Potwierdzeniem wykupienia pakietu, tak jak w przypadku innych świadczeń oferowanych w naszej Przychodni, jest paragon fiskalny. Bardzo prosimy o jego zachowanie! 
Wykorzystanie 
Prosimy o umówienie i wykorzystanie wchodzących w skład pakietu zabiegów najpóźniej w okresie 2 miesięcy od jego wykupienia.
Rezygnacja
W każdej chwili pacjent może zrezygnować z wykupionego pakietu. W takiej sytuacji zwracamy cenę pakietu, pomniejszoną o koszt już wykonanych zabiegów, obliczony według stawek cennika obowiązujących dla pojedyńczych zabiegów, bez uwzględniania rabatu.
Np.: pacjent wykupił pakiet 'FIZYKOTERAPIA 10' za 108,- zł, ale po wykonaniu 4 zabiegów postanowił zrezygnować z dalszej terapii. Pacjent otrzyma zwrot w kwocie 60,- zł, tj. 108,- zł (cena pakietu) pomniejszona o 48,- zł (za już wykonane 4 zabiegi po 12,- zł każdy).
Podstawą zwrotu niewykorzystanego pakietu jest paragon fiskalny dokumentujący jego zakup (dlatego prosimy o zachowanie paragonu).

Faktury
Na żądanie pacjenta wystwiamy faktury za wykonane świadczenia. Faktury są zwykle potrzebne pacjentom w postępowaniu o wypłatę odszkodowania (jako dowód na wysokość poniesionej szkody). Warunkiem wystawienia faktury jest zwrot wydanego pacjentowi paragonu fiskalnego - stąd nasze prośby o jego zachowanie. Wynika to bezpośrednio z art. 106h ust.1 ustawy o podatku od towarów i usług (VAT), o następującym brzmieniu: "W przypadku gdy faktura dotyczy sprzedaży zarejestrowanej przy zastosowaniu kasy rejestrującej, do egzemplarza faktury pozostającego u podatnika (tu: podatnikiem jest Przychodnia) dołącza się paragon dokumentujący tę sprzedaż". W takiej sytuacji Przychodnia (jako podatnik) ma obowiązek dołączyć do kopii faktury wystawionej pacjentowi, wydany mu wcześniej paragon - konieczny jest więc zwrot paragonu.

Jak ubrać się na zabieg?
W związku z charakterem zabiegów i w trosce o wygodę pacjentów, zdecydowanie polecamy założenie wygodnego, nie krępującego ruchów ubrania, które łatwo można zdjąć (ważne przy masażu lub tapingu). Idealny byłby dres lub koszulka t-shirt. W przychodni jest przebieralnia, gdzie pacjenci mogą się przebrać i stamtąd udać na zabieg, a pozostawioną odzież zamknąć w szafce na klucz. 

Środki higieniczne
Przychodnia zapewnia pacjentom własne, jednorazowe środki higieniczne, niezbędne do właściwego wykonania oferowanych zabiegów. Pacjenci ceniący swój komfort mogą przynieść na zabiegi masażu własny ręcznik.

Higiena osobista

 
By zapewnić higieniczne i komfortowe warunki wykonania zabiegu, zapewniamy naszym pacjentom możliwość odświeżenia się zarówno przed, jak i po jego wykonaniu. W razie potrzeby pacjent może skorzystać z łazienki i prysznica znajdującego się w pomieszczeniu bezpośrednio sąsiadującym z szatnią. Prosimy tylko o zabranie własnych przyborów toaletowych (mydło, ręcznik).
Ta strona może korzystać z Cookies.
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.

OK, rozumiem lub Więcej Informacji
Informacja o Cookies
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.
OK, rozumiem