COVID-19

Szczególne środki ostrożności przy udzielaniu świadczeń rehabilitacji w związku z zagrożeniem epidemicznym COVID-19

Z dniem 2022-03-28 (poniedziałek) zniesiona zostaje większość dotychczasowych obostrzeń związanych z pandemią COVID-19.
Przypominamy, że w podmiotach leczniczych oraz aptekach nadal obowiązuje nakaz noszenia maseczek zakrywających usta i nos.
W związku z powyższym, nadal uprzejmie prosimy o noszenie w Przychodni maseczek, za co z góry dziękujemy!

Z dniem 2022-03-28 zniesiono również obowiązek izolacji i kwarantanny.
Przypominamy, że w nadal obowiązują ogólne przeciwwskazania do odbywania zabiegów fizjoterapeutycznych w razie występowania u pacjenta objawów infekcji grypo-podobnej, w szczególności takich, jak: gorączka, kaszel, katar, wysypka, bóle mięśni/gardła/głowy, utrata węchu/smaku.

Więcej informacji jest dostępnych pod linkami:

OK, rozumiem lub Więcej Informacji
OK, rozumiem